Mums-Fredag!!

Idag har vi mums-fredag på jobb, vilket innebär en riktigt härlig frukost med bullar och massa pålägg! Sen blir det paj till eftermiddagsfikan!
Ska dock jobba till halv fem idag och ska ha telefonen hela eftermiddag då Charlotte ska sluta tidigare, lite lätt nervös över det ja.

Imorgon ska jag hem till Lindas Johan! Där blir det mat och dricka för att sedan bege oss in mot hbg och det omtalade Helsingborgs Festivalen. Ska bli mycket trevligt att träffa Linda, har ju inte gjort det på ett tag + att jag ska få tillbaka min sjal!!! Har saknat den.

För övrigt har jag i princip ingenting att göra idag på jobb, bara en liten lista som jag egentligen gör på ungefär två timmar. Så det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0