Onsdag

Igår efter jobb stack jag till väla, där blev det lite shopping!
Fick köpt ett par jeans, ny mascara och ett läppglans, lite pysselgrejer från Panduro och lite smått och gott till Taiga.
Efter väla tog jag bussen hem, på bussen satt malin så där blev lite snack.
Sen cyklade jag snabbt som ögat hem för att byta om så jag kunde följa med på bruks med Taiga.
När vi kommer till bruks så är det Kerstin (vår uppfödare) som är en av instruktörerna denna gång och hon har med sig Taigas bror TorBjörn då han inte har blivit såld än. Så hon frågade om jag ville ha hand om honom så han också kunde få vara med på övningarna. Vilket jag gärna gjorde, det var väldigt mysigt. Hade jag bott i eget och haft tid hade jag lätt köpt honom där och då!

Idag när jag startade datorn på jobb så står det att jag har fått virus, så de hämtade den för att rensa den. Så jag har ingen dator för tillfället, tur att det är många på semester så jag kan låna någon annans plats.

För övrigt så sitter jag och syndar just nu, följde med Sandra, Charlotte och Therese till Willys, så då blev det att en liten godispåse följde med mig tillbaka. Men samtidigt är det så sällan jag äter godis mitt i veckan så tror inte det ska göra någon större skada..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-22 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0