Söndag

Usch för söndagar säger jag bara. Är oftast så grymt seg på söndagar.
Igår var det då fest hos Johan, mycket trevligt må jag säga! Då vädret kändes sådär så stack vi en runda in till Ängelholm bara, där blev det blev hänge på tres och sen fick vi skjuts hem till Johan av Lennart.
Egentligen var det ingen direkt händelserik kväll, det var bara en mycket trevligkväll!

Idag har jag vaknat vilket var vid halv ett, då varken Johan eller Linda var uppe då besämde jag mig för att börja städa upp lite, så innan dem kom upp hade jag hunnit få undan alla tomburkar och glas! Kände mig lite duktig i alla fall.
Då Johan skulle iväg för att jobba lite åt sin fader fixade jag och Linda lyxfrukost i soffan framför en film. Men precis när vi sulle börja kommer Johan med Joppe efter sig. Tydligen regnade det och de kunde inte arbeta.
Så de satte sig i soffan och kollade film med oss.

Nu är jag dock hemma och ska slänga mig i soffan med lite chips och två filmer. Har hyrt "I tacket lyser stjärnorna" och "Hundpensionatet"..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Din fru

Det var en härlig kväll gumman :) och vi blev så glada när du rymt upp tack

2009-07-28 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0