Bästaste

Tänkte ägna ett inlägg till min käraste vän Linnea

1. Vad heter hon: Linnea Gustafsson
2. Hur gammal är hon: 19, fyller 20 den 12 oktober
3. När träffades ni sist: I lördags!
4. Vad har hon för hårfärg: Färgat svart, fast egentligen är hon brunett!
5. Brukar hon färga håret: Ja, det skulle jag väll vilja påstå
6. Vilka färger har hon haft: Brunt, svart, och så har hon haft blondaslingor i sitt bruna.. Det är väll ungefär det?
7. Vad har hon för parfym: Jadu, vet att hon brukade ha den turkosa Ralph i alla fall!
8. Är hon galen: Haha, klart!
9. Vad är erat bästa minne: vi har så många bra minnen att det är svårt att sortera ut ett av dem!
10. Har ni många minnen ihop: som sagt många minnen!
11. Vart bor hon: Kävlinge
12. Har ni varit utomlands tillsammans: Räknas Danmark så har vi varit där! Men det kommer säkert!
13. Har du varit avundsjuk på henne: Nej, det kan tror jag inte.. Lite avundsjuk på hennes lägenhet är jag dock :)
14. Vad heter hennes syskon: Lotta och Linus
15. När träffades ni första gången: När vi började förskolan
16. Hur träffades ni: Det kommer jag inte ihåg riktigt..
17. Vad går hon i för sporter: Hon tränade på friskis innan i alla fall om det räknas?
18. Vad kan hon göra på helgerna: Jobba eller festa!
19. Göra efter jobb: Hon tar det mest lugnt skulle jag tro, misstänker att hon pysslar ganska mycket med lägenheten just nu!
20. Har ni kramats: Ja, att vi har!
21. Brukar ni säga att ni älskar varandra: Inte jätte ofta, men vi vet båda om det. Vi säger det när vi tycker att det behövs!
22. Har hon fräknar: Nepp
23. Har ni kollat på film nångång: Jo, det har ju hänt :P
24. Har ni bråkat nångång: Nej, det kan jag inte komma ihåg i så fall
25. Har ni sovit i samma säng:  Japp
26. Har ni skrattat tills ni gråtit:  Jo, men det får jag helt klart för mig har hänt!
27. Har du sett henne gråta:  Ja, det har jag jort
28. Vad gjorde du då:  Fanns där och tröstade och stöttade!
.29. Har du sett henne va riktigt arg: Jo, men jag kommer faktiskt inte ihåg på vad :S
30. Har hon sett dig gråta: Ja.
31. Vad ska ni göra i sommar:  Förhoppningsvis träffa Hanna och Cicci, sen blir det nog lite festligheter också!
32. Har hon svikit dig nångång:  Det har hänt, men inte så att det har påverkat vår vänskap i längden
33. Har ni pratat i telefon nångång:  jodå, men de samtalen är aldrig långa
34. Vad skulle du göra om denna person dog: Den tanken vill jag inte tänka
35. Kommer ni vara kompisar om 10 år: Det hoppas jag verkligen. Har vi stått ut så här länge så ska vi nog kunna klara ett gäng med år till!
36. Älskar du henne: Klart jag gör!
37. Vad är det bästa med henne: Att hon är Linnea!
38.Vad skulle du vilja att hon ändrade på: absolut ingenting!
39. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon: Jag skulle inte ge henne rena pengar, utan jag skulle unna oss någonting i stället. Som ett spa besök eller liknande!
40. Hur ser hennes klädstil ut: Oftast jeans och så lager på lager när det gäller överdel! I like it!
41. Vill du att hon ska kopiera & skriva om dig: Har hon redan gjort :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag följer jätte gärna med dig och köper en! Vattenpipan, tobak och kol kostar tsm nästan 300 kr :) och de funkar utmärkt! vi satt på Balkongen innan och provade, och de e nice ;D kramar

2009-06-22 @ 23:00:29
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0