Besök

Idag på eftermiddagen kom pappa och Taiga på ett litet snabbt besök. Så jag tog med mig Charlotte, Anette, Pernilla, Helen och Johanna som alla ville titta på det lilla yrvädret. Taiga var väldigt lugn men verkade trivas i sällskapet!

Fick reda på idag också att Gith ska gå ner i tid pga det här med ETI-avtalen som inte ska komma in längre. Det är en ständig klump i magen som ligger och gror när man inte vet hur länge man har jobb här, eller jag vet att jag har till sista september. Men jag vll ju ha längre. Min högsta önskan är om man kunde fått ett år till, för då kunde jag börjat plugga sen.

Vad ska man hitta på när man spenderar tid på knutan idag då? Kanske köpa sig en vanilla latte? Ska köpa ett sommarkort och ladda på mitt rabbatkort i alla fall. Måste försöka hinna till en bank nån dag också, har problem med mitt visa kort nämligen. Fick ett nytt och allt var i princip frid och fröjd, sålänge jag inte handlade med kod. Jag mitt fån trodde jag hade samma kod, men det hade jag tydligen inte. Så kontaktade jag Swedbank via mejl och frågade vad problemet var. Så sa dem att det inte var färdig registrerat, utan jag måste komma till en bank och fixa det. Kanske de kunde lösa det via telefon om jag hade tur. Känns ju bra. Hade varit bra om man kunde ha sitt visa kort i magaluf för mig veterligt kan jag använda det där nere också!

Nu ska jag fortsätta på min 172-lista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0