Dålig uppdaterad

Igår blev det ingen uppdaterad, hade fullt upp på jobb, satt på utbilding hela eftermiddagen.

Idag är vädret kass, så blev ingen promenad till jobb utan tog faktiskt bussen. Har ju mina nya skor på idag så ville inte gå i regn då.

Vad händer annars idag? Inte mycket skulle jag tro. Johanna skulle bjuda mig på frukost idag, vilket behövs då jag inte hittade något gott i kylen i morse!

Imorgon är det midsommar, den skall firas med Nisse, Ninnie, Amelie, Ela och en del annat folk! Hoppas på en grymt bra kväll och natt! Det som dock oroar mig är att jag och Nisse ska cykla hem från Ängelholm på natten, det känns ju faktiskt sådär. Men vad gör man när man inte har någon skjuts?
På lördagen är det Strövelstorps IP som står på schemat. Blir förfest hos mig, tänkte nog bjuda på lite ostbricka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0