Fredag!

Grattis till alla som tar studenten idag! Tycker dock synd om er då man tittar ut på skit vädret.

Idag slutar jag vid strax innan tolv, tar bussen hem ska strassa i mig lite att äta och fixa vid mig. Sen stressa iväg till ängelholm. Jag var ju bombsäker på att utsläppet var klockan 15, vart det inte det förra året?
Men så insåg jag idag att det är klockan 14 så hela min planering försvann totalt. Så kan ju bara säga hejdå till allt vad plattning av hår heter.
Efter Ängelholm ska jag leta upp Johan så ska vi väll börja bege oss mot Linda eller något? Jag vet faktiskt inte riktigt hur det ser ut, men tanken är att jag ska åka med honom i alla fall.. Så ska bara hitta honom i vimmlet också. Går säkert bra!

Nu ska jag fika! Vi synes och höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0