FREDAG!!

Idag är det fredag, hade hoppats att kvällen skulle spenderas med Linda, men det ser inte så ljust ut.. Hon är ju sjukis :(
Funderar på att se vad Ida ska hitta på med ikväll, hon kanske har lust att hänga med mig till topspin?! Bara för att hänga lite och kanske dricka en cider eller två!

Ringde "min" sjuksköterska innan, för att se så allt har gått bra med medicinen och så. Så nu ska jag börja ta en morgon och kväll i en vecka innan vi höjer det med ännu en till nästa vecka.. Ska ju tillslut ta 4st per dag. Avskyr att ta piller varje dag, man känner sig sjuk då.

Idag ska nog jag, mamma och Linnea luncha på kinaresataurangen i Ängelholm. Mums :)

På söndag ska jag till Kävlinge för att häsla på bästaste Linnea i hennes lägenhet!! Ska bli mys! Ska bli spännande att se en ny sida av sverige också.. Hahaha..

Nu ska jag dock hoppa in i duschen och sen göra vid mig lite om man nu ska åka in till stora staden Ängelholm!

Kommentarer
Postat av: Ida - кäяℓєк σ¢н нσѕтα кαи ιитє ∂öℓנαѕ

jag hänger på!

2009-06-05 @ 20:58:29
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0