Lördag!

Semestern inleddes med en tid hos frisören, så nu är man korthåtig igen, skönt!
Igår kväll hade man då som uppgift att hålla koll på ca 20st 15åringar.. Men det gick bra och dem var väldigt snälla. :) FÖrutom när de bestämde sig för att kasta massa gräs på mig och ida..

Idag så har vi varit en runda inne på torpardagarna i Åstorp, men det var grymt varmt så efter ett tag  så bestämde vi oss för att åka hem. Så nu sitter jag här. Ska städa mitt rum och börja packa lite hade jag tänkt. Sen ska jag slänga mig i poolen!

Blir nog ingen utgång ikväll tyvärr. Jag som var lite sugen, i alla fall på att dricka lite cider och snacka skit. Så någon som är sugen på det kan ju göra av sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0