Lördag

Har varit i Örjaparken på något barnens dag där, har varit hundvakt egentligen. Måste ju träna lilla voven på att kunna vara bland massa människor och barn. Så har suttit där från halv ett till halv fem, men det gick bra. Jag blev matad med vofflor och korv mellan varven så det var lugnt!

Nu sitter jag här och är i princip klar inför utgång! Det är bara hårspray och borstning av tänderna kvar! Borde väll egenbtligen göra det då jag ska gå om typ 20 minuter, måste ju ta med mig vad jag ska ha också, som vin och pengar!

Planen blev lite ändrad, ingen bowling och ingen nisse. Men tror det kan bli bra ändå!

Igår var jag och ida på Topspin, det var mycket trevligt! Fick duckit några cider och två shotar, de verkade glada att se att jag var tillbaka igen, så att säga!

Men ni får alla ha en trevligkväll, så hörs vi kanske imorgon! Ska ju visserligen till kävlinge men någon gång under dagen ska jag nog hinna med ett inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0