Måndag

Då är man tillbaka till jobb igen. Det är ju lite blandade känslor, kul att vara tillbaka till vardagen men ack vad skönt det var att bara vara hemma.
Dock hade jag hoppats på att flytten skulle vara klar tills jag kom tillbaka, men icke. Den sker på torsdag morgon.
Fick även reda på att våra ETI-avtal ska upphöra just nu, så vet inte alls hur vidare jag har någonting att göra nu på förmiddagen innan avläsningarna börjar komma in.

Skullle nu även vilja passa på att tacka Amelie, Ninnie, Mikaela och Fredrik för en mycket trevlig lördag! Orkar inte skriva om kvällen, men kan säga att det var precis vad jag behövde!

Igår strax efter halv tre tog jag bussen till ängelholm, för att sedan ta tåget till kävlinge. Att ta sig från mig till kävlinge med buss/tåg tar nästan 1½ timme.. Helt sjukt, men helt klart värt det!
Linneas lägenhet var jätte fin och mysig! Utsikten var grymt fin!
Hos Linnea blev det film och skit snack! Sen så blev min kära familj nyfiken så de erbjöd sig att hämta mig i kävlinge så de kunde se hur hon bodde, så slapp åka tåg/buss hem i alla fall!

Hehe, Agneta på jobb kom precis in till mig för att hälsa mig välkommen tillbaka. Så säger hon att jag ser solbrände ut och frågar vart jag har varit, vilket jag bara svara hemma på.. Jag hoppas ju verkligen att jag blir mer solbränd när jag varit i Magaluf än vad jag är nu, för jag tycker ju inte själv att jag har så mycket färg direkt.

Nu ska jag ta mig lite choklad, se vad jag kan jobba med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0