Måndag

Ledig, men sjuk.

Tänkte berätta om fredagen för er som kan tänkas vara intresserade av att höra.
Linnea kom hit vid sex tiden, då hade jag i princip precis kommit hem så jag gjorde vid med medans hon var här och vi snackade en hel del! Vid sju bestämmde vi oss för att åka in till stan då jag var klar, så vi åkte in och satte oss på en bänk i stadsparken och snackade ännu mer! När klockan närmade sig åtta gick vi mot Pepelino där vi skulle äta!
Till förrätt åt jag vart bröd med vitlökssmör och Linnea åt räkcoctail. Till huvudrätt åt vi båda fläskfile, oxfile, champinjonsås, bearnaeisås, grönsaker och stekta potatisar. Det var sjukt gott, och vi blev grymt mätta så vi orkade ingen efterrätt. När vi var så gott som klara skickade Linda ett sms om att hon var på stationen, så vi bestämde oss för att gå dit och göra henne sällskap tills hennes buss skulle gå. Så fick snackat lite mer skit där ett tag! Sen blev klockan tio och Lindas buss skulle gå, så då gick vi till Topspin för att spela biljard. Väl på plats så erbjöd sig Jerry att jag fick dricka hur mycket och vad jag ville under en timme, helt GRATIS, och Jerry hade ju erbjudit halva priset på all alkohol och sen kom Tobbe och frågade om jag ville ha några shottar.. Fy vad elaka dom är när dem vet att jag inte dricker.. Haha, men jag var stark och tackade nej. Så vi spelade biljard ett tag sen bestämde vi oss för att lyssna lite på bandet som spelade, men tröttnade efter några låtar dock. Så då hängde vi lite i baren innan vi gick för att hämta bilen på parkskolan, så åkte vi hem till Johan, där Linda var ensam hemma, gjorde henne sällskap där ett tag tills hon och Alex skulle hämta honom. Så det var min fredagskväll, det var bra! Fast nu får vi se vad som händer till helgen, blir nog bowling och grejer på lördag, får snacka ihop mig med Ninnie om det :)

Nu ska jag försöka sola lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0