Midsommar helgen

Ja, då tänkte jag gå igenom midsommar helgen lite snabbt här och nu!
Började hemma hos mig först med mamma och pappas vänner, det bjöds på fördrink cider, snaps, sånger och lite sil på det!
Sen tog jag bussen in till Ängelholm för att gå hem till Mikaela där det skulle festas på riktigt! Där blev det mat, trevligt sällskap och en hel del dricka! Det var väldigt trevligt där! Efter mycket om och men så gick vi ut i stora staden Ängelholm. Vi gick till Saloon, där det blev lite mer dricka och träffa lite mer folk! Efter nån timme där så träffade jag Sofia som var sugen på Bahnhof, då jag och mikaela också kände oss sugna på det hänge vi med. Tanken var att Nisse också skulle hänga med men han var tvungen att kissa på vägen så vi orkade inte vänta på honom så vi gick i förväg vilket ledde till att han inte kom med. När vi väl var på Bahnhof blev det en hel del dans och träffande av väldigt mycket roligt folk man inte sett på ett tag! Träffade även Joakim Krebes, han var sådär härligt mysigt kramig som han blir när han är full. (insåg då att det är den typen av närhet jag saknar mest) Så fick dansat med han och hans vänner också. Men det var en klart lyckad kväll på bahnhof, ungefär tills jag får ett sms av Nisse att han cyklar hem för han mådde illa, då gick det upp för mig att jag får cykla hem själv. Det var inte helt kul kan jag säga, kom tre sådana riktiga skurar, så det bara rann av mig när jag kom hem, så blöt var jag. Det var lite av en hemsk upplevelse.

Igår så sov jag länge och bara lullade runder mest. Sen vid sju kom Linnea och Lina, då blev det dricka, skitsnack och ostbricka! Mycket trevligt skulle jag vilja påstå! Sen gick vi ner till planen, där var en hel del folk, men tycker ändå det brukar vara lite mer folk som brukar träffa där.
Då lina var nykter (då hon har varit sjukis ett tag nu ), så tiggde vi skjuts av henne till stan, så det blev lite gött snack på topspin med Jerry, sen drog vi och dansade på Morris! Var faktiskt bra musik där!
Sen blev vi trötta och bestämde oss för ett besök hos kebabvagnen, så blev en hamburgare för mig och en falafel för Linnea. Satte oss på en bänk för att äta och snacka, så helt plötsligt kommer det fram två killar till oss och frågar om vi pratade engelska. Så ena killen där försökte prata med oss, dem var från Libannon (stavning?) och verkade inte förstå av våran konstatat tystnad att vi inte ville prata med dem.. Dem var väldigt creapy, de berättade att de hade sett oss på morris och följt efter oss till parkskolan. Kändes ju lite sådär faktiskt. Men när de tillslut frågar om vi vill träffa dom igen och vi svarar typ nej, så gick dem.. Som tur var.. Sen fick vi skjuts av linneas söta mamma Minna, så jag slapp cykla ;)
Sen när jag kommer hem så blev det en hel del smsande med en viss person, men det var bara trevligt! Men innebar att man inte riktigt somnade i tid, men det kan det vara värt.

Idag sov jag till 13.15, utan avbortt.. Helt sjukt vad jag kan sova om jag får. Men desto svårare blir det ikväll att somna i tid. Men jag har ju bara denna veckan kvar innan det är semester!! Måste kolla över vad jag behöver handla också. Men det löser sig!

Nu ska jag hjälpa syster med musik till hennes 15års fest!

Men tack alla för en väldigt bra midsommar helg!

Kommentarer
Postat av: Janet

Jaaaa, visst är han underbar :) Och det bästa av allt är att JAG får kramas, pussas och dansa med honom varje dag! Lyllo mig, hej hej ;)



Ps. Hoppas du blir lika lycklig som jag en dag! Ds ^^

2009-06-26 @ 00:30:50
Postat av: Emma

Ja, du kan vara lycklig du! Jag hoppas att vi alla någon gång hittar någon så som du har hittat Jocke!

2009-06-26 @ 08:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0