Onsdag

Snart semester!!

Igår så tog jag bussen in vid tjugo i sju, möttes upp av Peter vid sju på stationen. Så gick vi typ bakom stationen in i skogen på nån grus väg där som tydligen tog oss ut på stranden! Sen gick vi längs havet och bara pratade.. När vi kom vid havsbaden gick vi upp från stranden och gick mot råbocka för att sedan gå in mot stan. Vid ungefär roddklubben började vi gå längs ån istället, hittade en brygga med en pänk på där vi satte oss för en stund, sen gick vi vidare längs ån och upp vid sockerbruket, satte oss på ännu en bänk och snicksnackade lite mer.. :) Sen tog jag bussen hem, det var en promenad på ungefär två timmar, mycket mysigt skulle jag vilja påstå..

Vad händer idag då? Man är ju på jobb nu, annars vet jag inte vad som händer.. Ska försöka baka när jag kommer hem för jag är lite sugen på att bjuda jobbet på fika.. Men får se hur jag gör med det faktiskt.. Troligen kommer jag inte orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0