Råna en bank

Det blev ingen buss hem idag, mamma och pappa kom in till stan för att hämta mig istället! Snälla föräldrar man har!

Är det någon som har fått sina skattepengar? Jag sitter bara och väntar på mina, hoppas jag får dem denna veckan.

Ringde telefonbanken och snackade lite gött med dem där, fick i alla fall nästan den hjälp jag behövde. Det ända jag behövde göra nu var att åka till en swedbank automat, så det fick bli en sväng in till ängelholm så jag kunde aktivera min kod till kortet.. Så nu har jag ett fullt fungerande Visa kort, vilket känns väldigt vuxet må jag säga!

Nu ska jag faktiskt sätta mig framför tvn och inte göra någoting mer än dricka thé och äta mariekex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0