Så besviken

Vissa vänner borde inte få kalla sig vänner. Så enkelt är det., det har jag insett nu. Bättre sent än aldrig sägs det ju.
Men det gör mig så ont, för jag skulle ställa upp för mina vänner i vått och torrt, men tydligen skulle inte alla göra det samma för mig. Så jag ska börja min utgalring av vänner, eller rättare sagt den har redan börjat. Malin fick sina fiskar varma idag så hon lär jag nog inte prata med på ett tag.

Känns ju lite trist att inte kunna fira min förtsa riktigt onyktra helg på ett tag med mina närmsta vänner, men tacksamt att jag då har Ninnie som ställer upp när jag behöver det! Så på lördag blir det (som det ser ut nu) förfest hos Ninnies X, sen mot bowlingen där jag, ninnie, fredrik, amelie och kanske nisse och henke ska bowla, sen efter det blir det utgång i ängelholm. Precis vad jag behöver!! Hoppas nu bara att Nisse och Henke också hänger på, i alla fall för min skull hade jag hoppats på det!


Lite snabbt om välgörenhetskvällen igår då..
Jag hade bakat hela dagen, kom dit vid fem fixade fram koppar och allt.. blabla.. massa fix fram tills klockan blev sju då folket kom :) Sen blev fika till en hel del sång och inspirerande snack. Det gick jätte bra och alla var jätte duktiga :) Jag fick läst en liten text, men jag blev så sjukt nervös när jag skulle läs att det gick åt helvetet, men i alla fall..
Hoppas nu att det kom in en hel del pengar också!
För övrigt hade jag bakat aldeles för mycket kladdkakor, men pappa fick med sig till jobb och vi fick fika lite här hemma idag!

Nu ska jag gå och deppa lite i ett hörn och gråta en skvätt över att ingen vill umgås med mig.

Kommentarer
Postat av: emma

förlåt! Om jag inte redan skulle på 22årsfest så vet du att jag följt med! Hoppas ni får kul!

2009-06-06 @ 13:04:23
URL: http://lefreak.blogg.se/
Postat av: Lina

Snart MAGALUF!!! Malin? Vad har hänt där?

2009-06-06 @ 17:41:56
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0