Sandaler

Måste införskaffa mig ett par sandaler inför sommaren, har dock inte hittat några som jag har fallit för, eller så har jag gjort det så har det inte passat mina fötter då dem är breda och stora. Så sandaler med massa remmar som inte går att spänna ut och så är inte riktigt min melodi.
Men så har jag hittat dessa,
 
eller rättare sagt Emma Lindberg hade på sig dom i lördags och dem var riktigt snygga tyckte jag.
Så får väll ta mig till Scorett där dem finns och kostar 699:-.. Dem finns i både bruna (som på bilden) och på svart. Jag är ju så tråkig så jag lär ju nog ta dem svarta i slut ändan även om jag tycker dem bruna är väldigt snygga.  Men för att jag ska köpa några alls så måste dem passa och sitta bra. Annars blir det väll flipflop hela sommaren, väldigt skönt men ack så tråkigt.

Nu ska jag sova, skrev ett meninsglös inlägg om skor nu för jag orkade inte skriva om välgörenhetskvällen. Kan dock berätta att den gick bra!!
Imorgon förmiddag kommer henke hit :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har köpt ett par svarta nya sandaler till Magaluf :)

2009-06-06 @ 17:43:07
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0