Sol!!

Ja, idag har det varit varmt! Har inte blivit så mycket solande då jag inte har orkat utan har mest suttit och läst. Men det har resulterat i att jag har brännt min höger arm och axeln.. Sådär lagom snyggt skulle jag vilja säga. Hade ju hoppats på att man kunde ha fått lite färg innan magaluf så man inte såg ut som ett vandrande lik när man kom ner, men det verkar inte riktigt så. Jag bränner mig och sen går det några dagar så är det borta igen. Mest skit, och benen får jag ändå aldrig någon färg på, dem förblir vita.

Men låg en rund i poolen idag också, det är faktiskt 20 grader i den nu, så det är inte så farligt kallt som det var när vi badade i den de första gångerna (det var 16grader då) Så låg där på min uppblåsbara madrass och bara hade det gött! Det är skönt med semester kan jag lova!

Nu snart är det mat, det blir potatismos och stekt falukorv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0