Söndag

Jaha, då har snart denna helgen gått och lika så veckan.
I fredags åkte jag och Linnea in till Ängelholm för att kolla studenterna där, sen väntade jag på Johan som skulle köra studenter i stan. Så efter att lämnat Linnea vid sin bil som skulle vidare på annat hållm så gick jag några runder genom stan, in på systemet för att köpa en vinare till Linda, och tillslut stannade jag till på Espresso House! Efter att ha läst sydsvenskan och druckit min latte (visst låter det sofistikerat?) så ringer Johan och säger att han är klar. Så han kommer och hämtar mig så körs det ut till Höganäs där Linda väntar!
Hos linda blev det god mat, mycket dryck och härligt snack! En väldigt bra kväll skulle jag vilka kalla det för! Lindas släktingar och vänner till familjen är sådär härligt galna och grymt roliga att umgås med. Man vet liksom aldrig vad som händer i deras närvaro!

Igår var det lite shopping som stod på schemat, sen skickade jag iväg mamma och pappa på hotell! De skulle få fira sin 20åriga bröllopsdag som då egentligen är på onsdag men ändå.
Så jag hade bokat en Junior Svit till dem på Marina Plaza och så åt dom Kinamat! Tydligen hade allt varit väldigt bra!
Så igår var vi hundvakt här hemma, Linda kom på besök också! Mycket trevligt!
Dock har sömnen i natt inte varit lite trevlig då man måste passa hunden och det gäller att man vaknar till liv för hon måste ju tyvärr ut och kissa på natten. Så lite seg är man idag.

Om 1½timme kommer Micke och Diana, ska det bli mat och så har dem med sig Ricko, han är en amstaff på ungefär 5 månader, så det kan nog bli livat!

Nu ska jag gå och smörja mina skor så jag kan börja använda dem då vädret ser ut att tillåta det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0