Spänning i vardagen

Idag hörde Malin av sig, jag hade bestämt mig för att inte prata med henne innan hon gav mig en förklaring. Så det har hon gjort nu och man skulle väll kunna påstå att vi är vänner igen. Dock så litar jag väll inte riktigt på henne och jag kommer väll inte att prata med henne som förr.. Men det är hennes fel så jag tar inte riktigt åt mig av det hela faktiskt.

Nu vibbrerade det i mobilen, en vibration som tyder på sms.. Och när jag inser det så vet jag själv att jag sitter och små ler för mig själv. Tycker om att få sms, speciellt från vissa!

Det var från Peter:) Ska kanske träffas ikväll för att gå en promenad, ska bara kolla hur min buss går och så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0