Tisdag

Igår hade vi sommaraktivitetseftermiddag med jobb. Det var faktiskt mycket kul! Vi blev indelade i 40 olika lag, sen fick varje lag en mobil där uppdrag och frågor skickades. Det var kul att se alla lag yra omkring här i området och göra allt från att leta tennisbollar till att dansa små groderna runt flaggstången.
Vi fick en stegräknare igår som sommarpresent, med tanke på att vi ska vara med i någon sån här stegräknartävling. Så igår bestämde jag mig för att gå till knutpunkten till och från jobb istället för att åka buss. Så idag när jag registrerade mina steg så ligger jag tvåa! Tur att vi har alla har samma typ av jobb för annars lär det förfalla ganska snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0