Torsdag

Fem dagar kvar!!

Igår kväll/natt hade jag migrä. Så har varit hemma från jobbet idag pga det. Vid ett började jag känna mig som människa igen, och gickut och la mig i pollen på en madrass, väldigt skönt. Blev grillspätt pommes och bea sås! Mycket gott!
När klockan var runt fem bestämde sig jag och ida för att åka in till hbg för att köpa en vattenpipa, så tog bussen gick och köpten den och sen tillbaka till bussen igen. Vilket innebar att vi åkte med samma busschaufför hem igen. Hon tittade på oss och frågade om vi inte åkte nyss, varpå vi svarar; Jo det gjorde vi, skulle bara göra ett snabbt ärende. Då ler hon bara åt oss.. Sen när vi hoppar av här hemma säger hon hejdå och vinkar glatt åt oss, så vi är bundisar nu!

På lördag ska jag klippa mig, ska bli skönt att fixa det innan vi åker!!

Nu ska jag kolla lite tv innan jag går och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0