Usch

Vädret är inte alls kul idag, så mina förhoppningar om att jämna ut min bränna gick inte så bra.

I förmiddags var jag och mamma iväg och handlade, jag fick handlat allt till att göra kladdkakor tills imorgon.
Sen kom vi hem åt lite goda bullar med gott pålägg sen blev det mulet och blåsit så då gick vi in och kollade film. Blev The Signs, ska nog snart se sjätte sinnet som jag tror är av samma regissör..

Känner inte alls för att göra någonting idag, faktiskt. Ska börja skriva packlistan till magaluf tänkte jag, och så ska jag hjälpa mamma att skriva inbjudan till deras midsommar fest.
Påtal om midsommar, vad händer då? Jag har ingen anning om vad jag ska göra faktiskt. Brukar oftast har koll på läget men inte i år tydligen. Löser sig föroppningsviss..

Nu ska jag plocka undan lite skit jag har liggandes överallt här nere som mamma tydligen stör sig på, bäst att hålla sig på rätt sida med henne ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0