Tråk

Har lite att göra så tog denna från Lina.. Egentligen har jag inte lite att göra men mitt K+ (systemet jag jobbar i) har fortfarande hängt sig

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Jadu, det beror på hur man ser det.. Men den jag pratade med sist var nog Gith!
3. Hur lång är du? 165
4. Vilken var den senaste film du sett? Vet inte, tror det var Sjätte Sinnet
5. Vem ringde du senast? Telefonbanken, men annars pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Tror den hette Farliga Förbindelser - till mamma
7. Vad är dagens planer? Jobba och shoppa!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms faktiskt, gillar inte att prata i telefon
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?De är gifta, snart i 20år faktiskt
10. När såg du senast din mamma? Imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? Strax innan 5
13. Har du någon gång hittat en katt? Tror inte det
14. Vilken är din favoritplats? Humm, vet inte riktigt.. Älskar visserligen Öland! Borgholm är fint och mysigt!
15. Vilken plats föredrar du minst? Bussen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte
17. Vad skrämde dig som barn? Mina drömmar
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv och mina sjuka tankar på bra lösningar på världsproblemen.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jag är för ung, men skulle lätt vilja ha några!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, funderar på att köpa en sån liten mini laptop också
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Typ utan..
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Låter det vara osagt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? När det är med folk jag känner är jag nog social i alla fall.
27. Vilken är din favoritglass? Magnum Mandel!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa lägenhet och renovera den precis som jag ville ha den!
29. Tycker du om kinamat? Tycker om? Jag älskar det!
30. Tycker du om kaffe? Nja, inte kaffe som det är.. Men med mjölk och socker är det gott!
31. Vad dricker du till frukost? Te
32. Sover du på någon särskild sida? Magen tror jag
33. Kan du spela poker? Jadå
34. Tycker du om att mysa? Ja, vem gör det inte?
35. Är du en beroendemänniska? Ja, det skulle jag vilja påstå ligger i släkten.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, några stycken faktiskt.
37. Vill du ha barn? Jadå
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska. Sen kan jag väll ynterst lite franska och ännu mindre tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, slipper man alla läskigheter som finns i havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping
42. Äger du dyra smycken? Nja, inte direkt.. Köper inte så mycket smycken själv så vet inte riktigt vad det har kostat.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Banan
43. Vem är den roligaste människan du känner? Micke eller Magnus på jobb är ganska roliga faktiskt..
45. Välj ett ärr på din kropp? Vad ska jag göra med det? Jag har ett på kinden som jag fick av en katt när jag var liten, det håller dock på att försvinna mer och mer för varje år.
46. Vad har du för ringsignal? Tror det är The Killers - Somebody told me
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, inte jag i alla fall..
48. Flirtar du mycket? Nej, det tycker jag inte.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Badrummet på vår nedervåning
50. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
51. Har du fått fortkörningsböter? har inte körkort så nej.
52. Vilken var den senaste bok du läste? Andra boken i Gossip Girl serien
53. Läser du dagstidningen? På jobbet och ibland hemma om jag inte läser den på jobb.
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
55. Dansar du i bilen? Nja..
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM tror jag.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Datum och avläsning
58. När var du i kyrkan senast? Den 30 maj
59. Vilka personer utmanar du? Den som har lika tråkigt som mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0