Besvikelsen är stor

Jag hade ju förväntat mig att jag skulle kunna sitta ute och njuta lite av det fina vädret idag. Men döm om min förvåning när jag vaknade imorse och insåg att molnen låg som en mur för solen. Då blev jag kinkig, dog ner rullgardinen och la mig i sängen för att sura över den dåliga planeringen vädret gjorde åt mig. Har man jobbat en hel vecka då det har varit fint väder, och så när man väl är ledig så ser det ute som det göra idag. Det slår aldrig fel.. Suck..
Men får väll se fram emot en väldigt bra och rolig vecka :)

Måndag: Jobb
Tisdag: Jobb
Onsdag: Jobb, Väla för att köpa kameran och kanske lite nya kläder :) Sen till Ica för att handla
Torsdag: Jobb, Träna med Linnea!
Fredag: MIN 20års DAG!!, jobb till 12, fixa hemma med allt, sen blir det PARTY
Lördag: Grundkurs i kamerateknik och foto mellan 15-17, sen lite jobb i köket på nån fest.
Söndag: SOVA!!


Ungefär så kommer min vecka se ut! Det kan nog bli en bra vecka, i alla fall när man har passerat tisdag!


Ikväll ska vi hem till grannarna på middag och vin :) Kan säkert bli trevligt!

Men nu ska jag nog hoppa in i duschen!


Ha d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0