Egentid när den är som bäst :)

Efter att ha kollat på Twilight för andra gången, begav jag mig in i duschen. Tog en 30 minuters dusch i riktigt varmt vatten :) Efter det smörde jag in hela kroppen med body buttter och riktigt maserade där jag brukar bli extra torr, som hälar och armbågar. För att avsluta allt målade jag naglarna svarta. :) Funderar på att måla tånaglarna också.. Egentligen ville jag ha mina naglar silvriga till på lördag, men tof svart så länge så får jag se om jag hittar silvrigt nagelack imorgon i ängelholm :)

Men nu tänkte jag faktiskt bara slänga mig i soffan och inte göra någonting.. Försöka slappa till mig så jag kanske kan sova inatt.. Måste sova inatt och äta en stadig frukost så jag står ut med några timmars nålstickande imorgon.. För då blir det tatuering!!!

Ha d!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till gumman! /linnea

2009-03-13 @ 13:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0