Helgen

Ja, då är man tillbaka på jobb och jag är über förkyld. Får se om jag orkar hela dagen idag..

Tänkte berätta lite om helgen som varit..
I fredags så slutade jag jobba 12, blev då hämtad av mamma, pappa och Ida. Så åkte vi till väla för att äta lunch och handla det sista. Sen åkte vi hem, jag fick öppna lite presenter :) Sen blev det till att städa och annat fix!
Strax innan halv sju kommer Linda, som var först för en gångs skull :P hehe..
Sen kom dem en efter en! När klockan var sju hade alla kommit! Då blev det mat, som jag faktiskt tyckte jag lyckades med! Kvällen hos mig bestod av goda drinkar, gott snack, lite "skön" sång och Jag har aldrig lek! Sen strax innan halv begav vi oss från mig mot bussen!
Vid elva var vi framme i Ängelholm och där blev man stoppad av polisen som ställde frågor om min färdkost/cider, men när jag tryckte upp legget i huvudet på honom så insåg han att jag fick ha det lagligt :)
Vi lämnade Lina på stationen för hon skulle vidare till Frida :)
Så vi begav oss till Topspin där det blev ganska mycket dricka utan att betala vidare mycket :) Tycker om Emelie, Lenny och Jerry ;) hehe.. Efter ett tag så begav vi oss in till stan, blev en snabba runda inom morris för att hänga jackorna och då slippa inträdes kostnaden sen, hehe.. När vi hängt jackorna gick jag och Linnea in på Tres! Det var nice! Sen blev det in på morris igen vilket också var grymt kul..
Så jag måste säga att jag hade en väldigt bra födelsedag! Och det var en väldigt bra utgång!

I lördags så blev jag väckt vid tolv tiden av att mamma infomerar mig om att det blir lunch på Donken, finns ingen bättre bakis mat!! Sen blev det lite film innan Linnea kom och vi skulle jobba lite vid sex tiden. Det visade sig att det blev mer än lite jobb :/ Men igår kom Patrik hem till mig och lämnade 500 var, så då kändes det ganska okej ändå..

Igår så var det även lite kalas för mig. Fick besök av Mårtenssån, mormor och Lova & Kurt.. Trevligt!

Så tack alla för en väldigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0