Helgen

Har nu lovat att skriva om fredagen så ska försöka få ihop en text här.. Men det är svårt att skriva med naglarna :S

Så fredagfskvällen började  med en riktigt god måltid på Casa Mia, men Linnea, Emma Lindberg och Agneta. Vid tio drog jag och Linnea hem till Lina för att dra en drink och nån shot. Sen vid elva drog vi oss ner på stan och styrde stegen mot topspin. Där vi får reda på att de har slutat med "4 för 100" Men lenny var snäll och vi fick en del billigt och en del gratis :) Sen lagom runda under fötterna begav vi oss till tres där det blev lite mer att dricka och en del dans :D Sen i nser vi att klockan närmar sig två, då vår taxi i forma av Nisse och Linda ska hämta oss. Så det var bara att bege sig till parkskolan för att åka hem. Tror vi de märkte att vi inte var helt nyktra :P Om inget annart märkte jag det när jag skulle sova då hela mitt rum snurrade... Då märker man att man hade en bra kväll :)

Igår var jag och fixade naglerna, sen shopping med Lina, hem till mig för att fixa lite musik till festen, sen äta god mat och kolla melodifestivalen :) Sen låkte lina hem vid halv elva, då kollade jag klart Legelly Blond, sen gick jag och la mig för att somna omgående.. 

Idag har jag inte gjort mycket.. Sitte nu hos Lina nu, ska till Tyskland imogon.. Handla tiil festen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0