Jobb

Idag är jag på jobb.. Har ju inte varit här denna veckan då jag har haft/har ögoninflammation.. Men tror jag är hyfsat frisk nu så..
Men är väldgt trött och seg :/ Men bara imorgon också, är ju ledig från jobb då :) Börjar bli nervös.

Har i dag pratat med en tjej http://emelieohlsson.blogg.se/ hon håller i lite fotokurser och så.. Så den 28mars mellan 15-17 ska jag hem till henne för att lära mig lite om min nya kamera :) Köper ju kameran den 25mars :) Längtar!!

Idag ska jag till väla efter jobb, för mig själv.. Bara gå där och njuta av ensamheten, okej man är aldrig ensam på väla men jag kan ju drömma :P
jag ska köpa lite nya kläder till lördag, kanske ett par nya skor?! :) På lördag ska vi fira Malin som fyllde 20 den 6mars.. Jag och Assar ska träffas innan hemma hos Lina för en fördrink :) Sounds good! Den kvällen ska vara en kväll där alkoholintaget skall vara högt :P hehe

Nu ska jag jobba min sista halvtimme..

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0