Måndag

Ja, då är snart måndagen över. Det är gansak skönt med tanke på att jag bara ville att måndagen och tisdagen skulle försvinna så resten av veckan kunde upplevas! Så jobb imorgon och sen är det bara bra saker som händer :)
Kan inte riktigt förstå att tiden har gått så snabbt som den faktiskt har gjort sista tiden.Februari och mars månad har bara rusat iväg i hiskilig fart.
Nu är det bara en månad kvar tills jag och Malin ska göra Göteborg osäker :) Och en och en halv månad tills magaluf resan skall vara betald. Fortfarande lite  orolig för hur det blir med semestern, men det löser sig säkert.. Får nog reda på det om cirka 3 veckor.. Får väll försöka överklaga i värsta fall annars..

Idag har jag faktiskt inte haft någon udda fundering, det skulle väll i så fall vara varför det inte finns någon migrän medicin som fungerar på mig? Är trött på att få nya mediciner hela tiden som de säger ska funka och så gör dom inte det. Skit :(

Men nu ska jag kolla tv, om 15 minuter börjar CSI :)

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0