Nöjd..

Idag är jag nöjd med mig själv och min insats på jobb. Jag jobbade undan allt jag skulle göra plus att jag hann städa mitt skrivbord och torka av det och sortera papper och lite sånt. Jag är ganska slö annars, orkar inte städa undan och har svårt att låta bli att sitta vid internet. Men idag tog jag mig i kragen och gjorde en insats! God for me!
Så nu har vi inga avtal liggandes till imorgon, men jag hoppas dock vi får imorgon för annars har jag inget att göra imorgon, eller jo där finns alltid att göra. Men jag har inga avtal att ta hand om. Fast ibland önskar jag inget hellre än att slippa dom där avtalen ett tag och göra vad det är sagt att jag ska göra egentligen.. För tanken är att jag ska sitta 80% i nätgruppen och 20% i handelsgruppen. Men nu sista tiden har jag suttit 100% i handelsgruppen, vilket då innebär avtal. Nätgruppen är roligare för då är det lite svårare saker, samtidigt som det är lite läskigt för då kan jag göra fel, vilket jag inte kan nu.

Tänkt nu berätta 7 små sanningar om mig själ!

* Jag måste ha radion på för att jag ska kunna sova om jag sover själv.
* Jag älskar allt vad tv-spel heter :)
* Jag är ganska långsam när jag ska göra något.
* Jag älskar tulpaner och köper hem tre buketter varje vecko slut nu under våren.
* Min favortirätt är tacos eller kålpudding.
* Jag är fobi mot en massa saker, bland annat: Spindlar, getingar, sjukhus, gamla människor, snorig barn, slask och smuts.
* När jag var liten så åt jag så mycket choklad pudding att jag mådde illa och kräkte. Sen kunde jag inte äta chokladpudding på väldigt länge.



Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0