Onsdag!

Imorse vaknade jag av ljuset som letade sig in i mitt rum, det var ett trevligt sätt att vakna till liv på! Sen att jag kanske låg och drog mig lite för länge och fick stressa till bussen tyckte jag inte gjorde så mycket när jag hade solen med mig hela tiden :)

Idag gjorde jag något jag inte gjort sen november månad, jag lyssnade på en anna skiva än Amy McDonald's. Så idag blev det The Killers skiva Hot Fuss som lyssnades på. Och snacka om att jag fick sommar känslor och back flasch! Inte för att skivan i säg är somrig. Men jag lyssnade på den varje dag när jag åkte/cyklade/gick till lantmännen i sommras. Där av sommarkänslorna och det lilla pirret av lycka jag hade i magen då, det kom faktiskt tillbaka bara genom att lyssna på musiken. Det kändes som att tiden hade stått stilla sen i sommras och inget var förändrat, inget hjärta som var sårat. Det var en underbar känsla så den känslan skall jag försöka hålla fast vid nu den kommande tiden! Så hädanefter är det The Killers som gäller :) Och påtal om The Killers, de ska spela på Hultsfred i sommar och det är jag lite ledsen över då jag inte är hemma då :( Men kommer kanske fler chanser i mitt liv. Kan ju hoppas!

ha D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0