Onsdag

Idag är det då onsdag, den onsdag jag har längtat ganska länge efter :) Och jag har tjatat ganska mycket om. Men jag tror inte folk riktigt förstår, och jag orkar inte gå in på det så mycket heller mer än att mina föräldrar aldrig har pengar över till så mycket annat så därför är det lite av ett under att jag faktiskt ska få vad jag önskar mig.

Fast mest längtar jag efter att få träffa mina kära vänner på fredag för att bara umgås och ha grumt jädra kul.. Lite synd att Theresa inte kan komma föräns senare, förhoppningsviss kan hon ju vara med lite hemma hos mig i alla fall..

Jag har funderat lite på vad som hade hänt med mitt liv om jag inte hade träffat de vänner som står mig närmst hjärtat..



Ha D! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Och emma.. vad hade hänt om vi inte träffat dig? ;)

2009-03-25 @ 17:01:09
URL: http://lefreak.blogg.se/
Postat av: Theresa

Emma klart att jag hinner komma och vara hos dig ändå.. Det kan du ge dig på :D pusspuss

2009-03-26 @ 00:07:57
URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0