Pinsamhetsfaktorn är hög...

Idag när jag kommer innanför dörren på jobb så säger Kanti till mig att jag ligger ute på intranätet.. Märkligt tänker jag, så jag springer in vid datorn (ni som känner mig vet att jag inte springer utan lunkar fram), loggar in mig och öppnar intranätet så står där på förstssidan under "Öresundskraft i media" ligger en länk med texten "Födelsedagar 27 mars" öppnar jag upp länken där ligger det en bild med text på/om mig som var med i hd i morse. Det är nämligen så att allt där ordet öresundskraft finns med i media, det hamnar automatiskt på vårt intrenät. Så hey jag är tydligen lokalkändis på jobb nu. PINSAMT.. Tina frågade nyss om jag visste om att jag låg på intranätet, undra om jag kommer få höra detta hela dagen. Suck.. Men imorgon gäller det, då är jag halvvägs till 40. Gammal och gaggig ;) För övrigt så testade jag min kamera lite igår ikväll innan jag skulle sova, säger bara en sak det är bra att jag ska gå och lära mig den på lördag för jag fattar inte mycket av alla knappar.

Men nu ska jag göra lite nytta här, även om det inte är så mycket att göra idag. Men i eftermiddag mellan 13-15 så har vi workshop,  kan nog bli trevligt!

Här är bilderna på hur det såg ut på intranätet och hd..


Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0