Shoppoholic

Ja, igår blev det lite nya saker införskaffade.. Kan inte låta bli att handla. Det blev ett par ljusa jeans, underkläder, hårnålar, en tröja, ett linne fast det tror jag att jag ska lämna tillbaka då jag inte hittade något som passade till, en köpte jag även hem lite bröd och goda pålägg som rostbiff, koktskinka, räksallad, mimosasallad och lite annat :) Var så sugen på att köpa nya skor också, men jag höll mig från det.

För övrigt är jag nervös inför morgondagen, har drömt massa mardrömmar inatt. Så får hålla tummarna att det kommer gå bra och att jag inte bölar för mycket :/

Ha D!

Kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycks om vår-outfiten? :)

2009-03-12 @ 17:21:38
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0