Sjukling

Jaha, då var det tydligen min tur att få förkylningen som går runder på jobb.. Känns lite sådär faktiskt, kunde ingen annan fått den?

Mår allt annat än bra, huvudet värker, jag hostar så det känns som att lungorna ska hoppa upp och jag nyser så att jag är rädd att hjärnarn ska fara ut genom näsan. För det har jag hört att man kan ta ut hjärnan genom näsan, det gjorde de gamla egypterna när de skulle göra en människa till mumie, då sög de ut hjärnan genom näsan med hjälp av ett sugrörs liknande verktyg. Så därför tror jag man kan nysa ut hjärnan. Får väll se vad som sker.

Idag har jag tittat på film, lite små sorgliga filmer, kännde inte för något kul då jag inte känner för att skratta. Så det blev två drama filmer. Kommer dock inte ihåg vad de hette.. Men de var bra :)

Nu gör mamma mat, hoppas jag kan äta något.. har inte ätit något än. Försökte göra stuvade makaroner innan, men jag kunde inte äta, så då försökte jag fixa mig lite glass i stället, men inte ens det gick ner. Så jag är nog sjuk.

Kommentarer
Postat av: Linnea

stackars min Emma! krya på dig vännen min

2009-04-01 @ 11:01:27
URL: http://linneasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0