Snabb uppdatering

Tänkte bara komma med ett snabbt litet inlägg..
Imorse var jag iväg och klippte mig, det är ganska kort nu.. Men än så länge trivs jag med det :)
Håller på att sminka mig, men tog en liten paus, ska lämna hemmet om en timme för att bege mig in mot ängelholm. Ska egentligen vara hos lina klockan fem för en fördrink, men bussen går så jag är inne klockan fyra, så det får bli en långsam promenad till henne.. Men det är lugnt :)

Ikväll blir det firande av Malin, börjar hos henne med mat, alkohol och spel :) Sen blir det ut för att göra stan!! Härligt!
Funderar dock på vad jag ska ha för skor, är sugen på att ha mina pumps med tanke på tatueringen, men samtidigt är frågan om jag orkar gå så mycket med dem!? Kanske om vi går långsamt.. Får funderar på det..
Men nu har jag nästan bråttom, ja jag vet att jag är världens långsamaste människa.. Men ska jag få mig att se lite bra ut så krävs det mycket tid :P Hehe..

Men ha det fint så hörs vi nog i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0