Tisdagen som känns som en måndag

Ja, med tanke på att jag var hemma från jobb igår känns denna dag som måndag. och det är någonting bra då jag avskyr tisdagar. Och måndagar brukar gå väldigt fort också! Och tänk klockan är redan halv tio :) bara 7 timmar kvar, och en timme av de 7 är rast :) Hihi.
Jag ska ta mod till mig sen och gå in till chefen för att be om att kunna flexa klockan 12 på fredag. Egentligen vet jag inte varför jag ska gå så tidigt, men tänkte att jag inte skulle behöva stressa, kanske äta lunch med Ida och sen städa lite hemma också!

Jag har kommit fram till att jag vill göra något med var och en av mina närmsta vänner.
Malin åker jag ju till Göteborg med i April.
Lina åh jag ska ju till magaluf i sommar.
Men vad ska det hittas på med Linnea och Linda? Linnea funderar jag på att ge som förslag om vi skulle ta och åka till Stockholm i typ september/oktober, ta en lång weekende :)
Frågan är bara vad man ska hitta på med käraste frun Linda.. Ge mig förslag?! :)

Det skulle vara mys att umgås en helg bara jag och en vän.. Bara få umgås och prata utan någon annan som stör.. Jag känner i alla fall att jag behöver det.

I  morse blev jag lite sur.. Det yrde snö i luften, vilket innebar att jag inte kunde lyssna på The Killers för det skulle ge fel vibbar, så det blev Amy McDonald igen. Och sen när bussen kommer så är det en skit buss, en gammal och skruttig buss.. Dansk var den till och med. Så jag fick inte min 20minuters powernap i morse, det märks.. jag sitter och gäspar hela tiden nu.
Men jag ser hur snömolnen har försvunnit och solen lyser på en blå himmel (visserligen med moln i kanterna men det räknas inte). Det gör mig så glad att jag nästan glömmer bort att jag inte fick min lilla extra sömn!

Jag har planer på att ända min blogg lite i design och så :) Ska bara komma fram till vad jag vill ha, Ida är ju ganska duktig på det där så får väll höra om hon har några idéer!

Imorgon kommer jag bli lite smått lycklig! För imorgon ska jag köpa massa saker! Tanken är att det ska införskaffas en kamera, nya kawasaki skor, tröja och lite annat smått och gått :) Ska driva mina föräldrar till vansinne då de ska med mig! Men jag bjuder dem ju på mat så det ska bara vara tacksamma :P

Men nu ska jag återgå till mitt intensägande arbete!

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0