Tjohej!

Tänkte berätta lite om lördagen :)
Började med en förfest innan förfesten hos Lina :) Det var jag lina och assar, riktigt kul faktiskt! Många goda skratt där! Strax innan sex begav vi oss vidare till malin, påvägen dit var det vårkänslor till max, det var varmt, solen lös, humöret på topp och god dricka i handen!
Hos malin blev det god mat och trevligt snack! Lite spel och drinkar, me like!

Sen blev det att bege sig till toppan där Lina fick sig en väldigt bra överraskning :) Glad för din skull snäckan! Vi kollade in nybyggda delen på toppan, riktigt snyggt må jag säga! Blev gott snack och en del att dricka, speciellt för en viss Simon :P Malin, Simon och Assar stack hem vid typ ett.. Så då blev jag och Lina lämnade ensama kvar, så då blev det gott snack med Uffe, Jerry, Lenny och Emelie i baren istället :) Haha, allt från sexställningar till städhjälp utan kläder :P haha sjuka människor... Men vi tycker om dem i alla fall!
Efter toppan begav sig jag och lina till morris, när vi står längts fram i kön så säger värden att det nog inte kommer in fler ikväll.. Då ber jag och lina snällt om inte vi två kan få komma in. Så han går och kollar sen kommer han tillbaka och säger att ni två kan komma in, och pekar på oss.. Lycka :D Hehe..
På morris blev det lite trevligt prat med Hampe och sen dans med Lina och Sanna :)

Efter morris blev det en snabb runda inom lindens för att sedan bege sig hem till lina. :)
Kan informera att skoskaven jag har efter den kvällen inte är att leka med, det är stora blödande sår.. Men men, man överlever :)

Igår vaknade vi faktiskt ganska sent för att vara när jag sover där. Klockan var strax innan tolv, så vi tog på oss kläder och gick ner till Esspresso House för frukost där :) Satt där i typ en timme och bara snackade skit! Mycket mys!

Sen åkte jag hem och blev slappa i en fåtölj framför tvn. Såg Twilight för typ tredje gången :) Och sen Valentine för andra gången, men det är en skräckis och jag är ju inte så glad för dom så jag har ju blundat igenom första gången jag såg den så nu kunde jag se lite mer. :P

Idag är man på jobb som vanligt, och alla har gett masssa fina komplimanger om mitt hår :) Kommer bild ikväll tror jag!

Ha D!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är sjukt glad själv. Är nog en av de finaste överraskningana jag har fått.. OCH TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL, även om jag var lite halvt osocial på toppan. Men jag hoppas du förstår och förlåter mig för det ;D <3

2009-03-19 @ 01:02:20
URL: http://linastarnert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0