Torsdag, dan före födelsedan

Jaha, nu sitter man här igen vid bloggen för att skriva ner något som ni egentligen inte vill läsa men gör det ändå för ni har inget  bättre för er.
Jag tänker faktisk  gå hem strax, så hinner jag med den tidiga bussen (16.40) för då är jag hemma typ kvart över fem, så hinner jag slänga i mig lite att äta, byta om och sen klockan 18 ska jag vara redo att bli hämtad av Linnea så ska vi iväg och träna. Planen är att detta ska bli en ny start med min träning. Måste verkligen ta tag i det, men nästa vecka gäller det, och nu ska det inte bara vara snack utan nu ska jag faktiskt göra nytta..

Nu ska jag gå och kissa, skriva ut min toa lapp som ska upp på topspins dam toa imorgon :P Och sen ska jag ta en grön liten buss till knutan :)

Hörs imorgon!

ha D!

Kommentarer
Postat av: täääräääsa

hmm jag vet inte faktiskt ? :P kan kanske vara för att du gillar sprit.. hahah vad vet jag :P men vi ses imorron.. feeeeeddeeeröööj :D wiiihooo pussilagooo

2009-03-26 @ 16:41:02
URL: http://tiirajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0