Torsdag, underbara Torsdag

Idag är det torsdag, vilket innebär att det är fredag imorgon :) Och sen är det helg! har bestämt mig att jag bara ska slappa denna helgen, alltså ingen utgång alls! På lördag är vi bjudna på middag hos grannarna, dem är trevliga! Men får se vad jag gör, beror på hur Linda mår och om hon vill komma hit. För jag har lovat att vara tillgänglig om hon vill ses :)
Denna veckan har gått snabbt, vilket veckorna brukar gå tycker jag. Men jag hoppas att nästa vecka går ännu snabbare!!! Men jag har en del att göra och då brukar det ju gå snabbt! Så vi håller tummarna för det!
För övrigt är det mindre än en vecka tills jag blir stolt systemkamera ägare.. (jag vet att jag tjatar lite men jag är så glad att jag kan få något jag verkligen önskar mig)

I morse kände jag total lycka..
Promenaden till bussen 6.45, solen i ögonen, fåglar som kvittrar och The Killers i öronen och sen avslut i hbg med en vanilla latte. Det vill jag kalla total lycka!

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0