Torsdag

Nu börjar det närma sig med storm steg

Igår hade jag lite egentid med mig själv :) Efter jobb tog jag ettan till knutan, där fikade jag på Espresso House, sen gick jag till forex för att växla tillbaka lite pengar, vilket var mer än jag trodde!! Efter det började jag min promenad mot söder, gick inom Bogarts för att köpa lite godis. Sen insåg jag att jag hade lite gott om tid, så jag gick en runda på söderpunkten, köpte servetter tilll festen :) Dock tog det inte så lång tid, närmare bestämt så var klockan ungefär 17.45, och min film började 18.30.. Men då det inte känns så kul att gå på söder när det närmar sig kväll och är kallt.. Gick jag och löste ut min biljett och satte mig för att kolla lite folk.. Det var nämligen ganska mycket folk, och främst massa äldre, typ 45+++++.. Tydligen skulle dem alla se Män som hatar kvinnor som började klockan 18. Sen satt jag nästan själv där ett tag.. Sen släppte den snälla gubben in mig i salongen typ tio över 18, så satt jag där själv och filosofera.. Tills det kom in ett helt gäng med ungdomar i 15-16 års ålderna.. Då var det mest massa svordomar som for runder i mitt huvud, bara för att man är med sina vänner, kan man inte uppföra sig lite då i alla fall? Som tur var de hyfsat tysta under filmen, om man bortser från praslet från godispåsarna..
Filmen var väldigt bra, då det var ett tag sen jag läste boken så kände jag inte att boken eller filme var bättre än den andra. Utan jag tyckte det var en bra film där grunden var den samma som i boken. Grät mig dock igenom slutet då den är sorglig :( Lite pinsamt att sitta där och syfta :P
Såg också reklam om en film jag måste se då titeln kändes ganska träffande : En Shoppoholics bekännelser.. Hehe..

Nu ska jag jobba lite innan lunch :)

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0