Trött, trött och trött

Om någon gick miste om något i rubriken så kan jag informera om att jag är trött :/  Sitter och gäspar hela tiden så är det tre timmar kvar, tre långa timmar..
Dock var lunchen god idag! Vi körde till Ican som ligger väldigt nära jobb och köpte oss en bit smörgåstårta! Jag tog en med rostbiff och den var grymt god vill jag lova! Men inte gjorde den mig piggar, vilket jag hade hoppats på.

Men nu har jag två dagar att vila på, ska sova LÄNGA både lördag och söndag har jag tänkt. Inget annat att göra ändå så. Ska en runda till väla på lördag för att höra om jag kan få reklamera min väska som har gått sönder, har ju bara haft den i 1,5 vecka.. Men har dock slarvat bort kvittot så ska försöka vara trevlig, men hjälper inte det får Bitch-Emma komma fram och berätta vart skåpet skall stå!

Förövrigt så i morse när jag skulle ta bussen så kommer det en buss, men den var en sån vanlig buss, typ skolbuss om ni fattar modellen på buss jag nu pratar om. Så jag tänkte att då är det inte min buss, men så stannar den så ser jag att det står 506 på den framtill, och på hela sidan står det vikariebuss. Så då kändes det lite som att vara tillbaka på mellanstadiet när man åkte skolbuss. Men det var inte alls lika skönt som de vanliga bussarna, kunde inte somna ju :(

Då det är fredag åker jag ju buss hem från jobb, så det blir en latte från eh och kanske man lyxar till det med en vaniljsnäcka också :) Tänkte jag skulle överraska mamma med lite tulpaner idag också! Har fått lite dille att köpa det till henne på fredagarna :) Hon blir så glad, tycker om att göra henne glad!

Jag har pratat lite löst om att åka till Way Out West med Assar i augusti. Beroende på om jag har råd och om jag får ledigt.. Hade varit kul faktiskt, men är lite skeptisk till att dela hotellrum med honom faktiskt, fast samtidigt är det Assar vi pratar om, han skulle ju knappast göra något närmande :P hehe..

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0