Ursäkta

Jag ber om ursäkt för min frånvaro. Men det har varit mycket sen i torsdags..

Jag orkar inte skriva så mycket om alla dagarna utan det får bli en liten sammanfattningi.

I fredags blev jag hämtad av Lina på jobbet vid 12, vi åkte för att handla till festen, sen hem till mig för att laga efterätten som bestod av vit chocklad pannacotta. När vi var klara packade vi in vad vi skulle ha i bilen och körde till lokalen för att fixa i ordning bord och dukning och lite sånt..

På lördagen kom lina till mig vid 12, efter att hon lämnat smörgåstårtorna i lokalen. Då skulle vi göra förrätten, räk coctail. Så vi fixade det, och sen åkte vi till lokalen för att fixa det sista, lite stress blev det.. Då micke var lite sen, och han fick inte igång skärmen och lite annat smått och gått..
Tanken var ju att folket skulle vara där till 18, de sista kom vid 19 så planeringen sprack och folk var otåliga. Men det gickl bra :) Kvällen kändes lite hoplös i början, men det ordnade upp sig och jag skulle vilja påstå att den blev lyckad :) Vi hade det väldigt trevligt de sista timmarna, med gott snack och man kunde njuta lite mer av att inte ha så mycket att göra..

På lördagen skulle vi träffas klockan 10, men jag försov mig så vi bestämde klockan 11 istället. Dock var vi där typ kvart i elva.. Tacksam över att mamma, pappa, ida och marcus ville hjälpa till :)  Så då var det städning på hög nivå.. Fick dock gansk snabbt, tog två timmar..
Efter det åkte jag och mamma för att handla fika på nisses, det blev krämbullar :)
Sen hem till fam. Mårtensson för att fika.
Sen åkte jag iväg med pappa åh micke för att lämna grejerna och släpet. Sen var jag trött :P

Ska fixa lite med tvätt och sånt nu.. Kommer kanske sen :)

Ha d!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0