-.-

Hade ganska kul på lunchen, men tyvärr sånt som måste upplevas för att man ska förstå det roliga.

Idag är det kaos på jobb, det flyttas och har sig. Men det bästa i allt kaoset är att det är lite annat folk som springer på vårt våningsplan nu, lite kul att se lite nytt folk, både arbetskamrater och flyttkillar!

Nu är det ungefär 2½ timme tills jag slutar, ska hinna av avskedsfika för Micke och Magnus som flyttar ner en våning, och så ska jag höra med Charlott om hon vill kolla igenom mina frågetecknen gällande flyttordrar..

Har städat mitt skrivbord idag, måste ju ha det snyggt när jag lämnar det då det nog kommer flyttas nästa vecka då jag inte är här.

Nu ska jag nog renskriva en hel hög med anteckningar jag har liggandes!

Vad ska ni hitta på med ikväll då?


Kommentarer
Postat av: NADJA - BLOND OCH ÄLSKAR ROSA

Bra blogg!

2009-05-29 @ 22:23:55
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0