Förbaskade system

Det är verkligen inte kul att jobba med vårt datorsystem, det är segt och hänger sig hela tiden.
Igår eftermiddag och hela förmiddagen idag har S-change varit ur funktion, men sen kom det igång vid elva tiden, men nu så står det bara och söker och söker.. Så tröttsamt. Man får ju inget gjort när det är på detta viset.

Plus att man vet att det ligger en hög med ungefär tusen nya avtal som måste registreras, det är ju inte min uppgift egentligen, men tycker synd om Gith och Helen som ska registrera alla avtalen. Så om inte Eva får tag på Ilvana så tar jag nog hem en hög till på söndag! Lite extra pengar är ju faktiskt inte fel!

Vädret blev ju faktiskt inte så strålande som jag trodde i morse, lite trist, men hellre detta än regn.

Nu är det 7 dagar tills vi får hem valpen! Ska nog hälsa på dem i helgen, kolla hur det är med dem och få besked på vilken som blir vår!! Längtar! Det innebär också att det bara är cirka två veckor kvar tills jag har en veckas semester!! Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0