FREDAG!!

Idag är det fredag, vilket är väldigt bra kan jag tycka!

Idag fick jag min telefon på jobbet, så nu har jag eget nummer! Känns väldigt bra faktiskt. Dock känns det lite ovant att prata i headsetet ,men man vänjer sig nog.

Får se när jag kommer ifrån jobb idag, förhoppningsvis vid 16.15 så jag hinner med den tidiga bussen hem. Annars blir det att jag får ta bussen som går 17.10, då är jag inte hemma förens vid 17.45, så då är det snabbt in i duschen och sen göra vid sig då Assar kommer vid 19tiden. Då bär det av till Bennys Pizzeria för att äta pizza/kebabtallrik :) Sen hem till mig och spela Guitar Hero och sen in till Topspin för några timmars biljard! Kan nog bli kul detta!


Kommentarer
Postat av: Amandah

rätt! de va hayden :d

2009-05-16 @ 12:12:22
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0