FREDAG!!

Idag är det äntligen fredag och ingen är lyckligare än jag, för idag ska jag få träffa mitt hjärtegull Linnea!
Ska bara få arbetsdagen att gå..

Imorgon ska man upp tidigt, bussen till Liseberg går klockan 8. På liseberg blir det att jag går med Emma Lindberg, hennes bror Oskar och hans kompis. Så det kan nog bli kul.

Funderar på om jag ska lyxa till det med en tidining och en vanillalatte efter jobb så man kan ha på bussen, grymt länge sen jag drack en vanillalatte faktiskt. Kan inte ens komma ihåg när det var :S

För övrigt så kan jag ju hoppas att någon kanske vill komma hem till mig nästa vecka? För jag är hemma hela nästa vecka, men kan inte lämna hemmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0