Fredag!

Då är det fredag, men det ända som känns kul med det är väll att man slipper gå upp jätte tidigt nu i två dagar. Då det är full rulle hela helgen så blir det inte att man kan sova i en hel evighet direkt.

Jag fick ett mejl idag, ett mejl som jag längtat väldigt länge efter. Men tyvärr så var det inte så bra som jag hade hoppats på. För att prata klar språk, jag fick ett mejl från Ängelholms hem att jag kunde få en visning på en lägenhet om jag var intresserad, men dock är det på den lägenheten som jag var minst intresserad av då den egentligen är lite för dyr för min ekonomi. Men för att få visningen så måste jag ringa till dem, det känns lite skrämmande, funderar dock på att ringa, gå på visning och sen utgår därifrån om den är för dyr eller inte.
Det är en 2:a på 71kvm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0