Haha

Glömde bort att berätta en sak innan när jag skrev..

Imorse vaknade jag i ren panik, jag hade nämligen igår kväll när jag skulle sova ställt min klocka som vanligt. Inte en tanke att jag skulle till läkaren..

Så imorse så ringer klockan, precis som vanligt, och jag snoozar precis som vanligt, och när jag har snoozat i 30 minuter stänger jag av den men somnar om (precis som vanligt då mamma ändå väcker mig brukar det var alugnt) men så vaknar jag med ett ryck och kollar på klockan, då är den halv sju och jag får svin brottom och springer upp med hjärtat i halsgropen.. Ska precis skrika på mamma varför hon inte har väkt mig när jag inser att jag inte behöver gå upp föräns halv åtta... Vad ledsen jag blev då att jag hade nästan skaffat mig själv en hjärtattack.. Haha..

Nu ska jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0